Zagraj - support

Jeśli masz jakiś problem z korzystaniem z naszego serwisu lub gier, to tu możesz nam go zgłosić.
Pamiętaj, zanim wyślesz nam zgłoszenie lub pytanie, zapoznaj się z następującymi dokumentami - najprawdopodobniej znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytanie.

  • FAQ - Odpowiedzi na często zadawane pytania (zawiera m.in. opis poprawnej konfiguracji przeglądarki, co robić z "niekończącym się" ładowaniem danych, "źle" działające rankingi itp.)
  • Kody - Ważne informacje dotyczące kodów (zawiera m.in. opis jak kupić kod, jak zaktywować itp.)
  • Pomoc do gry - zasady gry, liczenie rankingu itp. Pomoc dostępna jest zarówno ze stron WWW jak i z gry

Jeśli jednak w tych dokumentach nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, użyj poniższego formularza w celu zgłoszenia usterki/zadania pytania naszemu działowi support.

W zgłoszeniu prosimy zamieścić dokładny opis zaistniałej sytuacji. W przypadku zgłaszania problemu z grami, prosimy też o podanie jakich konkretnie gier problem dotyczy, jak również kiedy wystąpił (data i chociaż przybliżona godzina), na którym stole itp. Im więcej danych, tym szybciej będziemy mogli zlokalizować problem.

Bardzo ważne jest podanie prawidłowego i działającego adresu e-mail. Jest on weryfikowany przy wysyłaniu zgłoszenia. W przypadku, gdy weryfikacja się nie powiedzie, zgłoszenie nie zostanie wysłane.

Twój nick
Twój login
Twój email
    Zgłoszenie błędu w grze/na stronach www
    Problem z zalogowaniem się/wejściem do gry
    Inne pytanie
Typ zgłoszenia
Treść